Saturday 20 March 2010

A small present

Unfortunatley the present is just for my Norwegian readers, given the fact that this cannot be translated.

So pretty many years ago I made my fist email account, maybe it was even just the second or third, I don`t know, and it is not of importance. What is important is that I was young. Let`s say around 14. As I today logged on to this old mail, just to check, sometimes something useful comes there, it turns out I sent some crap out to my contacts, spam. Some shit happened to my account that I don`t know what was, so while trying to find out how to stop this, and how to change password, I come to my profile. Remember what I said, it`s OLD, I was FOURTEEN. Now, sorry to all of you who don`t understand Norwegian. From here on you won`t understand a shit, but you can imagine Trolldis as fourteen, ps: imagine at own risk, I won`t take the blame for images that hunts you.

PROFIL:

NAVN:
Kall meg Susanne, du... ;D ;D


OM MEG:
Hår : Brunt m striper
Auge : Brun, Grønn og Blå
Høgde : Ca. 1,60 (ell lavde?)

Jau! Om meg.. tja..:P Eg e morsom veffal;DD e no d folk seie..:) Mn.. Viss d e noke du v vite, so e da berre å ta kontakt vettø:D øh..... "Alkohol løser ingen problemer, men det gjør ikke melk heller;)" "Det er bedre å drite på seg en gang iblant, enn å eksplodere av forstoppelse..:P" "Bombing for peace, is like fu*king for virginity!"

YRKE:
Skule..:P Yess liksom... :P

INTERESSER:
På TV'n: C.S.I. oxo diverse komedieserier..
I Magen: Pizza, Moussaka, Junk Food, Taco, og MASSE snop!:P
I stereoen: Nightwiiiish..:D
Sitte på dass!!:P

Tilbake til virkeligheten: Når ein lese sånt veit ein ikkje heilt om ein skal le eller grine, eg, for min del, lo so eg grein. Erre MULIG liksom? Vel, alt eg kan sei er at eg er glad those days are over, og eg håpar dokke fekk dokke ein liten latter, eller headdesk, alt etter som. Vel, no må eg gå og bearbeide mine ungdomsår, og prøve og gjer det på ein måte som ikkje gjer så veldig vondt. Tudelidu, og ha ein fin kveld vidare, om det framleis er mulig...

2 comments:

  1. haha, eg ler! Kan fint seie at eg kjenne meg igjen i den slags "presentasjonar" av meg sjølv. Elendig og flaut. Overbruk av smiley og andre fjes-liknande skapninga. Ååå, skal vere glad den perioden er over ;)

    ReplyDelete
  2. Ja, fytti grisen xD Nei, eg er veldig glad det er over:D

    ReplyDelete

Free Blog Counter