Friday 11 December 2009

This is tasteful

I wrote that with irony. The last thing this is, is tasteful. I am 100% honest when I say that I'd rather be seen butt naked in public, than to be seen in this;



And since this is "trend" now, I guess I get many people angry with even writing this. Guess that's too bad for me. If you wanna defense this over-sized baby-outfit (also with diaper-look) then go ahead, though. Guess I'll have my fun ;) But if you really are in a position where you really want to defend it.. then my condolences.

2 comments:

  1. Hehe. Skal vere enig med deg at dei ser heilt dust ut, og kunne nok ikkje tenkt meg å gå offentleg i ein sånn. Men hadde ikkje hatt noko imot å hatt ein når eg inntar slaskestilen framfor TV-en. Sikkert superdeilig å gå med :)

    ReplyDelete
  2. Ahhh. Fy faen so enig eg e med det. For ein gyselig trend.. Eg hata onepiece, og reklamen på blogg.no får meg til å spy. At folk kjøpe det liksom...

    ReplyDelete

Free Blog Counter