Tuesday 12 May 2009

"Hva har kongen til felles med nasse nøff?"

Eg skal vere heilt ærlig, eg har berre høyrd setninga, og har ingen formeining om kva dei eigentleg har til felles. For min del var det nok underhaldning å høyre setninga, flire litt, lese igjen, flire litt til. Og eg har bestemt meg for at idag skal eg dra ein samanlikning. Kva er likt, kva er ulikt? Vi tar det punktvis.


Ting som gjer at du tar feil av herr Harald og herr Nøff på gata:
1) Begge er smilande glade
2) Ingen har nevneverdig mykje hår på hodet.
3) Ingen er afroamerikanarar
4) Begge har hode, skulder, kne og tå. Samt øyrer. (Harald skal nok prise herren for at hans øyre ikkje stikker opp på same måte som herr nøff sine, det hadde ikkje sett veldig kongelig ut)

Ting som gjer at du går pent forbi Harald på gata, og pent forbi Nasse i Hakkebakkeskogen:
1) Harald poserar framfor ein snobbete busk
2) Nasse Nøff har ikkje tenner.

Skal vi dra konklusjonar etter mine observasjonar, trur eg vi godt kan seie at Nasse Nøff og Harald er meir like enn Ola Nordmann nokon sinne har tenkt på. Tenk på det neste gong du trur du ser Harald på gata!

8 comments:

  1. Haha :)
    Føle det her er så typisk deg som det går ann å få det... Hyggelig å sjå at du og har klart å kava deg til bloggverdenen :p

    ReplyDelete
  2. :D Eg ante ikkje at du hadde blogg, eg får begynne å følge deg ^^

    ReplyDelete
  3. hehe.. Bloggen min er nok ikkje så veldig kjent, så ikkje sånn veldig rart egentlig. Er ikkje sånn eg har gått å sagt, men kjekt visst du vil følle med på den :)

    ReplyDelete
  4. såg det. Kjem nok til å stikke innom din og:) Artig å lese

    ReplyDelete
  5. xD SUSANNE! XD



    ..LOL!


    KON!


    ..eg er ganske einig med deg. :D Kong Nasse og Harald Nøff er ikkje so ulike.

    ReplyDelete
  6. Nei, eg er inne på noko : D

    ReplyDelete

Free Blog Counter