Saturday 16 May 2009

Teh summer music


Det blir grønare og grønare, varmare og varmare, og etterkvart syns eg at musikken ska matche veiret. Derfor har eg bestemt meg for å skrive ein blogg med musikk som på ein eller annan måte set meg i sumarstemning (utan å nødvendigvis ha noko som helst med sumar å gjer) Here goes:

Flogging Molly: Må uansett og alltid kome først når ein snakkar om sommarstemningmusikk. Noko anna er kriminellt og synd. Det går ikkje an å ikkje bli i humør av den musikken her, det går ikkje an å ikkje kome i sommarstemning heller. DERMED syns eg det er vitalt å ha dei her, og linke til ein knællsong av dei. NYT:


-

Tarot: Finsk band der Marco frå Nightwish spelar bass og syng. Pyre of Gods, som eg har vald å poste av ditta bandet, er ei ganske feit heavy metal låt, og sumarstemninga kravlar i alle fall opp blusen min, om eg hadde brukt bluse, that is.


-

Brother Firetribe: Også eit finsk band der Emppu frå Nightwish spelar gitar. (surprise, surprise - eg lova at neste band ikkje skal ha noko med Nightwish å gjere). Sånn musikk sette meg berre rett og slett i sommarstemning :)


-

Amorphis: Nok ein gong, frå Finland. Men no er det jo berre sånn at Finnane produserar mykje bra musikk! Ingen lang utgreiing nødvendig: Eg får sommarstemning av den, dermed posta eg den på min blogg - simple as that :)


-
Deep Purple: Som alle nok kjenner frå før av. Go' musikk! Fireball som eksempel fordi den er min favoritt, og fordi den er knall. OG fordi at den får meg til å ville bade, om eg hadde likt å bade, that is.. Og det er sommar!


-

Toto: Africa. Fordi ein aldri blir lei, og fordi den er feit.


-

Ensiferum: Fordi vikingmetal alltid får meg i humør, og humør ikkje er det ein forbinda med regn, heller med sol, og nettopp då SOMMAR.





Og det er berre ein brøkdel av det eg kunne tenke meg og linke til og reklamere for og spre ut i verden til dei kanskje 2 blogglesarane mine! Ville aller helst ha vist Audrey Horne og Equilibrium også, men grunna mangel på god musikk på grooveshark skjedde då ikkje det.. Og grunna latskap og det faktum at eg faktisk eigentlig har ting eg må gjer, så leitte eg ikkje opp fleire godbitar og dele. MEN ditta er rikelig..

ENJOY! :D

3 comments:

  1. Ei god liste! :D Masse bra musikk. Eg fekk lyst til å høyre på mesteparten no... :P men eg må rydde og vaske og sortere og hjelpe mamma...som då ikkje er so begeistra for sånn musikk... :P harr... men... YEY!

    ReplyDelete
  2. Toto er mildt?:D Alle må like Toto ^^

    ReplyDelete
  3. Toto ja... men dei hine trur eg e litt for voldsome etter hennar smak.. :P

    ReplyDelete

Free Blog Counter